lørdag 13. mars 2010

Grønlia


Kira og jeg på Grønlia (mobilbilde)

Jeg er jo lærer og neste uke skal vi og kidsa på tur til Grønlia. Jeg vet jo hvor Grønlia er på en måte, men ikke helt hvordan jeg kommer meg dit på ski. Løsning: få Thomas til å vise meg det!

Når den andre motbakken så sånn ut så synes jeg at jeg skal ha heder og ære for at jeg ikke snudde og gikk hjem. Det ser bratt ut, men det var enda verre!

Været var ikke det beste til å begynne med....

Får klage på at det er for lite bilder av matmor på bloggen. Vel her er man.... i bøtter og spann!

Det lettet litt. Kirapia elsker å være med på ski. Hun får ikke trekke lengre, eller være med når forholdene er for tunge, men hun koste seg godt på denne turen.

Vi pleier å ta familiebilder på tur vi.....

Chærestan!

Thomas og Kira. Vi kan se Grønlia bak dem.

Vi kom frem!

Det er nå pent med snøen, tross alt!



Matmor igjen

Thomas har kjøpt kake til meg og Kira får "hundevaffel". Namm namm



Vi er glade i hverandre vi <3

Kira har sin helt egen versjon av god bordskikk

;)

Disse to er også glade i hverandre

Man blir sliten av å gå på ski. Kira og jeg tar en sofastrekk!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Det var mange, mange, maange fine bilder , ja. Artig å se at du har vært på ski. Kanskje det ikke var så ille likevel?

Trajan sa...

Så fine bilder:-) Flink du er til å gå på ski May. Også Noah da:-)