fredag 25. juni 2010

Ny hund på pass

Nå er ikke akkurat Qiro noe nytt bekjentskap, men jeg har bare ikke passet ham før nå.
Qiro kom i går kveld og er en drøm å ha i hus. Dagen min startet med et overfall av det koselige slaget. Qiro satt klar da han oppdaget at jeg var våken. Jeg ble overøst med kyss og hodegnikk og en voldsom entusiasme over at også jeg hadde tenkt til å starte dagen.

Etter litt frokost bar det ut på tur i øsende, pøsende regnvær. Kira og Qiro koste seg verre. De lekte litt med hverandre, sprang og badet. Vi var søkkvåte alle tre da vi kom hjem. Det er jo ikke noe problem når begge hundene står rolig og fint mens de blir tørket.

Nå ligger Kira på plassen sin og sover, mens Qiro ligger nesten på føttene mine under bordet. Best å passe på at jeg ikke forsvinner tror jeg.

To veldig våte hunder som vil tørkes!

Ingen kommentarer: