lørdag 25. oktober 2008

På tide med nytt innlegg
















Lenge siden sist jeg har postet nå. Siden da har Kira og matfar Thomas deltatt på masasjekurs for hund. Kira ble masert og knadd på i drøye to timer mens matfar lærte. Masasje av hund er en god måte å bli kjent med sin hund på. Det er kvalitetstid med hunden og det gjør hunden trygg på det å bli tatt på. Det er god trening og forberedelse til utstilling og turer til dyrlegen.

I tillegg har vi vært en tur på hytta for å vaske og stenge den. Hytta er det lille småbruket i vannkanten dere ser på bildet øverst i dette innlegget. Da vi skulle hjem igjen havnet vi midt i en stor høst-middags-flo.















Kira prøvde i det lengste å holde seg unna det kalde vannet, men også hun måtte etter hvert vasse et stykke.

I dag skriver vi 25.oktober og jeg har vært syk i snart 5 dager. Frem til fredag har forkjølelsen gradvis blitt verre, men i dag kom jeg meg faktisk ut på tur for første gang denne uka. Jeg skal på ingen måte si at det var det herligste jeg har vært med på, men det var godt å få rørt seg litt.















Meg og Kira i på tur sammen matfar.


Til slutt sender vi våre tanker til Qiro og håper han snart blir frisk. Kira savner litjkjæresten sin.

1 kommentar:

Unknown sa...

Så koselig innlegg! Vi savner å gå tur med dere også. Kanskje om en 14 - dagers tid er vi klare. Da må vel såret ha grodd helt. Tar ingen sjanser no. Tatt stingene i dag. Ser bra ut. Gi Kira en klem fra Qiro